Wednesday 22 February 2012

unbelive


ini pendapat aku..bagi aku lelaki omputeh ni majoriti dah tak virgin...kalau ada yang virgin pon mesti yang tak hot dimata awek omputeh,tak pon yang cacat mental mahupun fizikal (diorang kan mostly pentingkan rupa)...setuju?...bagi mereka ****adalah keperluan dan tak semestinya kene jadik wife dulu baru bleh buat ****.itu mereka punya cara hidup...kita orang islam??(jangan nak buat buat tak tau)..so aku baru lepas tengok sebuah rancangan realiti tv kat youtube..ni yang diberi nama "dating in the dark"..mesti ade yang penah tengok.aku macam malas nak citer kronologi cam mane rancangan ni berfungsi, tapi demi untuk sesape yang malas nak pegi google tapi rajin baca blog ni, aku cerita lah jugak eh.

tersebut lah kisah..rancangan ni ada 3 orang peserta lelaki dan 3 perempuan...so memula sekali diorang akan kenalkan diri dalam satu bilik gelap secara beramai...semua benda pon berlaku dalam bilik gelap..lepas tu tiba plak mase untuk dating berdua...semua orang akan dapat chances untuk dating dengan semua peserta yang ada...bilik gelap tu camera bleh nampak diorang punye aksi and record conversation


bukan setakat borak, nanti adalah side activities yang boleh buat diorang fikir characteristic memasing.contoh cam tengok apa isi dalam kereta setiap individu...tengok toiletries ke...banyak lah kengkadang berubah-ubah side activities ni. so back to the topic, ada seorang peserta ni nama die LISA, cun lah jugak,sexy dan tak virgin. dijadikan citer, after all the conversation dalam dark room tu...die ngan sorang mamat ni name die aku letak JOHNY (sebab dah lupe) cam attached la to each other..johny ni hot satu hal,charming,baik, motivational speaker, kuat agama sebab dalam kereta siap ada CD bible dan paling buat aku terkejut dia ngaku kat lisa yang "die ni virgin"..."i was like OMG.....!",kata lisa...dan aku yang tengah tengok ni pon teros follow gak lisa ni punye terkejut..so kesimpulan yang leh aku cakap, johny ni kalau islam, mesti setanding dengan doktor fadhilah kamsah (part hot tolak tepi,bukan nak kate DFK tu tak hot,tapi kang nampak cam aku usha laki orang plak...oh no).

ini johny..hot tak?hot tak?(awek-awek tengok sekali je cukup ok)
 

nak continue lagi pasal johny, mase citer pasal virgin...johny ni cakap lah die tak nak buat seks ngan perempuan sebab die nak simpan untuk sorang perempuan yang akan kawen ngan die...yang die betul-betul sayang..and die kate lagi kat lisa.."on my first night,i will tell her that i'm a virgin and i keep that just to be with her"....lisa masa dalam dark room tu cam terkejut la muke die sebab die kate die tak penah dengar ade lelaki cakap macam tu..and die ngaku lah die tak virgin...aku yang tengah tengok ni terus je rasa cam nak tarik je si johny ni terus masuk islam pon ada..dan lepas tu apa kate u jemput datang jumpe mak abah i?(erk,tibe)....lepas tu lisa tanya la, "tak kesah ke i dah tak virgin??dan i seorang yang more to sexuality?"...johny cakap "everybody did mistakes...and i don't judge people who i met today based on their pasts"....baik kan johny? 

lisa yg baju putih tuh.....





bla bla bla...dijadikan cerita di akhir rancangan,semua couple setuju dengan pasangan yang mereka rasa suka dan serasi..tapi johny ambil keputusan untuk tidak memilih lisa dengan reason "she is a sexuality person, and straightly speaking i'm not",kata johny.....tapi aku rasa johny ni tak nak si lisa ni dan pikir 4,5 kali  maybe sebab die tengok lisa ni macam sosial je...and aku rasa die cam jenis carik pompuan-pompuan ala-ala kampung...maybe kalau lisa ni virgin dan tak sosial sangat maybe johny da setuju..sebab johny cakap lisa cantik dan perfect dimata die...

so abang or adik johny aku x tahu la ko ngan aku sape tue kan , unbelievable that you are still a virgin. (abang?uwek)
all the best in your life..kalau ada jodoh kita akan jumpa nanti..hahahahaha..memang nak kena pelangkung aku neh..(^_^).

p/s: kesimpulan, tak semua omputeh tak virgin before kawen dan tak semua orang islam itu...??(sambung sendiri)..ape pon, pintu taubat selalu terbukak untuk kita...cuma tinggal kita nampak ke tak betapa besarnya kasih sayang Allah kat hamba-hamba dia.....



 


No comments:

Post a Comment