Saturday 4 February 2012

MATCH

layan jek la
tu dia kecik sungguh orng mmng phone aku zoom jauh2 x dpt..so layan jek la
x nampak sapa pemain ...tp Paragon...
masa match ...aku x tahu sapa pemain iphone aku x bole zoom.
Td ptng aku layan bola kat padang tgok Paragon main lawan Blok B....tapi aku tak ler tengok awal sbb aku bg mkn kt cucu aku kat kindie tu...kesian plak dah sumer tgok sape nak bg dieorng mkn...jp lg mati ...x psal2 aku plak yg mati nk jwab....dia pon cm kite gak nak makn isi perut..kan....

Aku kalu match football, rughby memmag aku tgok...dah 'orng kuat' aku suka tgok ...dah dia tgok aku pun adap sekali la...mule2 x layan gak tp bila jap2 tgok Liverpool main n All Black aku pun suka gak.... tgok abng badan ketul rebut bola sebiji...hahahaha lawak...

Emmm..ok gak diorng main...ala muda belia lg...kalu cm umur aku main mau pancit agaknya.... bepe kali putus nyawa..............kan??? harus la dah separuh usia.....kalu menang aku belanja korang ae???? korang nak aper??? secret recepi or kf or pizza??? or what2????????tp kalu korang menang all match la..kalu separuh pon tgok cmner...ok???

ok la kenangan aku yg tinggal bpe hari lg ni kat bumi ni...balik td hiba plak ntah lately aku nampak jek suka2 kat luar tp dalam hati aku mcm2 rasa, x tentu hala..ntah knapa.... mungkin aku sedikit selesa dgn course aku...diorng terima aku seadanya walaupun masa sem 1 ngan 2 dulu mcm apa aku nak menumpang dgn mereka..tp sedikit2 aku diterima...t.kasih kawan....ntah la jika aku sambung belajar nnti adakah mcm korang aku jumpa ataua tidak..atau aku bekerja ????ALLAH je yg mengetahui.

p/s kadang-kadang tak semua yang kita nak dalam dunia ni kita akan dapat.ape yang kita rancang bukan semestinya terjadi seperti apa yang dilakar didalam fikiran.kita tak mampu menolak takdir,tapi kita masih diberi peluang untuk berusaha kearah yang lebih baik.membaiki,mengelokkan..itu lah yang terbaik...



No comments:

Post a Comment