Sunday 19 February 2012

cam haram

Memang cm haram.. cm aper kan???????? aku dh wat surat khamis pos laju jumaat sampai..tp x proses lg maklumat aku...dah bayar 25 kan tukar pusat...sekarang suh aku g kul 12 dah hbis la..cm aper jek....suha ku balik sm..hari ni tiket bapak gile mahal..p..balik 1000..makan 1000 lg bagus.........

call si pencuri ati..aku tertinggi suara plak..sbb dia uruskan lambat..aku pon aku..... aduiii ai oya...ikut la x pe..........dah dia mengajuk kot..susah kalau orng lelaki hati lembut2 neh.. cm donut ..tp x plak donut...susah tul lelaki mngajuk..aduiiiiii...sendiri salah..nasib la.. .kena uruskan sendiri..pon berurusan ngan lelaki kt muet kl tuh..bole plak tnya kalau saye tolong nak bg aper??????????? celaka kan mmng nak kena penampar kalau dekat jumpa die..mmmng cm haram........dah la aku cm nk putus nyawa..bole tnya soaln cm aper..nak tolong nak aper.........bingai...kn tugas kau ...

mmng tul lah solat dhua menyeleasikan masalah..tgah2 kalut solat jap..mmng aku niat kalau ada rezeki allah bantu...mmng dia bantu aku buat kat tempat yg paling aku cintai.....amik kau........ kul 10 kena print slip..kul 11 g test..havoc x havoc...3hb feb  nah kau kena kat luar..byar lg 25..dia minta lg....mmng cm aper...

da.......ahhhhhhhhhhhhh...


No comments:

Post a Comment