Monday 6 February 2012

FACT


jam menunjukkan pukul 11.42 pm....aku tak tidur lagi sebab tengah bergaduh dengan jiwa aku memikirkan segala perlu dan mematikan sel otak dan menguji kesabaran……hati dah x  tak perasan ke yang otak tak enjoy??tak perasan keeee......bila bagi masalah susah cari jalan penyelesaian..tp akan tahu bila ada masalah terus ingat pd ALLAH..yaaaaa suka itu… bosan-bosan jom lah layan 30 challenges yang dekat side bar blog ni....

  1. lahir melaka, nenek sebelah mak aku jawa, atuk aku belanda,side bapak aku atok aku bugis nek aku cina..so aku ???? ntah bpe bnyak mix daaaa..orng kata anak mix cerdik…mmmmm x cerdik mana pun..cerdik kot laen….
  2. tak pernah masuk darjah 2.so kalau lepak tak payah bukak kenangan darjah 2 ngan aku.
  3. anak 1 dari 6 adik beradik….tp aku ada 2 abang lg…. pelik kan???? hahahaha
  4. mase kecik-kecik aku suke giler pkai seluar pendek ngan t.shirt..dah besar???? Laen la kan….
  5. kawan sekolah aku panggil aku **** mane datang aku tak sure.sampai sekarang kekal.so yang panggil aku ***** tu mesti budak 1 sekolah menengah...kat sini ade pangil aku ***** dan ada panggil ****..so pilihlah ikut sedap lidah.
  6. aku suke makan chinesse food dan minum epal asam boi
  7. pernah operate kaki kanan  sebab xident
  8. selama hidup ni adalah belajar bahasa melayu, english, bahasa perancis, bahasa cina dan juga bahasa korea....pernah belajar tapi tak hebat cam kau orang pon.
  9. Ada lesen memandu tp penakut.
  10. tak suke naik motorsikal....tak cool  la....rosak tudung aku nanti sebab aku tak pakai shawl.haha alasan...tapi memang betul pon….x la ade cerita disebalik tue…
  11. sape yang penah jadik roomate aku ke, ajak aku keluar ke, dan sesape kengkawan akan perasan yang aku ni paling cepat siap.. tudung paling senang pakai x yah putar2
  12. tidak ber-make up sebagai keperluan tapi sebagai extra point kalau kat majlis-majlis istimewa dan tertentu.
  13. pernah accident dekat kg aku..agak parah dan x de sapa menolong sehingga berjam kerana memikirkan aku anak cina…aikk??? Tamadun x der ke kalau pun aku anak cina x kan x nak tolong??? Perkauman tu la!!!!
  14. suke main basketball dan seangkatan dengannya....juga pernah menyertai berpantun, pidato wakil negeri sembilan, (contra gle kan basketball ngan seni??haha)……….
  15. Aku amat mahir lari 100x dan 400x masa sekolah aku jek wakil..
  16. Aku ada tali pinggang red…taekwondo..x sempat amik hitam…nak cuba buat ....cuak gile ok...jantung nak tercabut!haha
  17. Nak pergi umrah sorang2 tanpa ditemani sesapa kecuali ALLAH
  18. pernah jadi majlis perwakilan pelajar time belajar kat IP dulu
  19. pernah tersenarai menjadi pengawas masa sekolah menengah (asrama) tp x dpt sebb aku nakal n hormat senior…lantak la kalu nk pukul aku ngan kayu hoki sape nak hormat..alasan..***** suke aku…aik???? Giler apa korang.
  20. hahahaha masa tadika …dh ada peminat…giler takut kau…
  21. pernah menang berpantun pertandingan Berita Harian – RTM fulamak!!!!!!!!!!!
  22. suke berlakon tapi tak ada peluang....
  23.  pernah menjadi student MFI, UiTM…hahahahaha.
-eh sampai 20 aku bagi??rajin plak kan korang layan?hehe-

No comments:

Post a Comment