Tuesday 14 February 2012

BALIK


minggu ni hectic gila..., ade mcm2 kene prepare... n ade sometin berlaku dgn hebat  kat aku.. bukan salah sesape mmng tertulis atau dituliskan  berlaku...so pd teman aku tuh x yah risau, bersalah, takut ngan sesape.keh????? x rock la lu sedey2... xcool pon lu hati kecik..lu sudah kecik..bertmbah kecik,nnti wa yg  tension tgok lu cmneh..wa nak lu cm dulu... plese back dgn c*** *  yg dulu keh????  lu x kesian wa ka beb?????/....wa sudah okeh..finish.....letih.fiuuuwwww...fiuuuwww...dan esok? weekend kene keje mask produk ldng.. spt biase my job cook with passion ....disamping tu kene siapkan jiwa, raga, otak yg sagt2 letih lately n ofcorse  bdn2 yg semakin mereput ...heaven x heaven lerr tampal koyok seluruh bdn ........letih gile....but hv somethin.... hikmah was there... cm x sabar nk jd wanita berperut besar cute x cute orng berbadan besar ada 'isi'......heaven kan....ishhssh...sume ni dugaan,bersabarlah yer,

2 month la leby kurang... ...hari tu mintak cuti kononnye annual leave la kan...hakhak poyo je bunyik....saje mintak cuti tanpa gaji for next year kalau dpt futher study......so untuk hilangkan rasa bersalah pada diri sendiri, ibu bapa, penaja serta rakyat....aku rase baik lah aku cuti kan ... untuk prepare mane yang patot untuk project terbesar aku...yang penting aku usaha...result tu tak payah pikir blakang citer....usaha dulu..ape pon result yang keluar aku bersedia terima seadanya....sama ada nak kene stay or tidak next year...we will see....

bercerita pasal masih ade kat sini ke tak 2012 nanti....minggu ni agak cam serabut bila tibe-tibe dapat email dari pihak penaja berkaitan dengan tempahan tiket pulang ke sm....syarat yang buat aku rase cam tak best sikit apabila.."anda hendaklah menempah tiket pulang ke sm 15 hari selepas tarikh final exam" dan lapor diri pada penaja ....errkkhhh...tak mo la keje  awal sangat...rosak lah plan aku nak bisness dan jalan-jalan nanti....aku abes exam 20hb mac ..maksudnye around 05hb april  dah kene lapor diri ? untuk sape yang nak tangguh kan  boleh buat surat... so aku dengan konon banyak mase ni telah membuat surat serta kebenaran penjaga dan penjamin untuk cuti keje..bukan tersagat heaven bile ko start cuti bertahu2 then ko kene keje balik ngan sejuta pgai manusia yg kau x bole blah..... bukan tak nak keje .it just aku nak tunggu result aku semua keluar then baru lah aku boleh decide mane yang patot nanti...disamping tu boleh lah aku bisness sikit lepas habis final nanti....hehe.

aku harap surat dan alasan yang aku bagi tu akan diluluskan...
kerjasama dan keprihatinan pihak puan amatlah saya hargai dan saya dahulukan dengan jutaan terima kasih...please puan.... please please please.

No comments:

Post a Comment