Thursday 2 February 2012


semua nya telah ku ubah......kembali pada bentuk asal...gambar profile adalah gambar pertama aku guna ketika mula terjebak dengan penulisan dunia maya....ramai yang meneka-neka aku seorang lelaki...lalu datang seorang gadis meninggalkan komen dengan menegur aku mengatakan  dia juga seringkali dikatakan seolah-olah penulis lelaki...dan dari itu aku mengenali gadis bernickname kan jane....hye jane , bawalah hati itu dan pergilah...kau akan kuat aku tau..kutiplah kekuatan itu dan bangun....

lots of love,
oya onizuka o'niel (nama ni aku sgt suka suatu ketika dahulu)...

sejarah nama ni masa aku belajar kat IPP.ada 2 orang mamat suka aku sbb nama ni n muka aku??? pelik ae??? asal yg suke aku semua yg ada makwe...???? aduiiii...nak kata lawa x ler... tp cukup sifat ALLAH bg pinjam..nak kata putih jauh sekali...nak kata ayu lg nak termuntah ... abaikan!!!!!!!!!!!!!!

.namun siapa aku disebalik tulisan hanya aku yang ketahui....suka duka aku mula berani kongsi disini.....satu persatu aku mula dekati tapi makin hari.....aku rasa perlu kembali tidak dikenali......aku baca balik entry-entry lama aku dah deactive blog yg lama..kini kembali lebih simple tanya sesiapa yg mengenali empunya diri......aku baca komen dan aku cuba untuk pergi ke blog mereka yang rajin jenguk aku dulu...namun tiada..mereka semua sudah lenyap dari alam maya ini......bukan itu saja ada juga yang sudah pergi dijemput Illahi..begitulah betapa singkatnya perjalannan hidup kita...terima kasih alam maya...kau ajar aku sesuatu yang mungkin dialam realiti sukar untuk diperolehi.....dialam maya macam-macam jenis manusia kita boleh jumpa..macam-macam jenis cerita kita pon boleh turut rasa... ::respect,trust,love,betray:: all in one...

:: thanks jane untuk entry ni 
tata...lagi beberapa hari.....

No comments:

Post a Comment