Saturday 18 February 2012

im ok

Terima kasih ya tuhan..hari ini kau tunjukkan apa yg aku telah minta....siapa kawan, siapa lawan, siapa benar, siapa kepuraan..tak mengaplah... hanya sementara ...bukan lama pon...hanya suatu pinjaman..hari ini akan belalu esok akan menyusul..... x mengapa..x mengapa...kau harus sedar dimana kau ditempatkan...tiba2 bukan disini tempatnya...nnti kelak ikut je la flow yg ditetapkan..peghhhhh...........

tidak mengapala... x matang mereka barangkali mungkin, atau ??? x pe la... mungkin dulu x de..mungkin dh terbalas... ya allah sakitnya lebih sakit..fuhhhh.mungkin dh terjawab persoalan lately...so nak mcm dulu semula??????...ok..x pe...aku x kisah..x pela lah..aku ikhlas ..serius aku ikhlas...... x pela .. sbb dulu pun x pnah .....mana kau kenal aku .......lately jek  x pela....k....alhamdullilah ..bagus la.....da dpt semula........serius walau hati aku berkecai..aku tetap dokan kau terbaik keh .......mungkin aku hanya persinggahan..tp aku dh bg kau yg terbaik keh.........

aku dah buat satu keputusan tadi.
sepanjang perjalanan mujur hujan dalam gelap tiada siap yg nampak
melainkan tuhan..
diri sendiri pon tak percaya keputusan yang dah dibuat.
tak pernah termimpi...susah nak percaya tetapi doa menjadi kenyataan akhirnya.



p/s : jangan menipu.jadiklah seorang yang jujur.please.jika kau seorang penipu, kau sebenarnya penghancur perasaan dan hati insan lain.

1 comment: