Monday 27 February 2012

tak de kene mengena pon

cuaca ari cantik kn??? every moment of  dhua aku x lepaskan... best pg neh.. mmng melalak aku sujud td... pastu mak plak call request suh keje minta melaka..aduh mak agaknya dah rindu benar kau ngan aku kan... dri kecik aku asyik merantau tinggalkan kau... hari ni baru kau request suh keje melaka kan... aku pun nak keja melaka mak.... nak tgok mukamu, nak selalu cium mu, nak tolong memasak kat dapur warung mu.. sabar mak ae...

episode lain plak....
pg td pon aku ada perasan makcik yg urut aku..rasa nak salam nak cium tgan dia jek masa dia cabut rumput....tp orng tagh lalu lalang g kelas..so aku niat balik aku cari dia lg tp dia dah x de...dia dh cabut rumput kat tempat lain... arghhhhhhhh mane la kau g makcik..aku nak tanya khabr jek kat die.....

keh ni nk ckp pasal laen.....
x tau la nak decribe cmne....g class td ada makhluk  lalu naik motor..sambil fogging sambil lepas asap fogging  kt aku masa jalan.. pastu g klass sekali lg nak pegang pp aku..lg..weh..makhluk  neh..aghhhhhhhhhhhhhhhh.cmn eh neh?????????????

dah sok aku istiharkan cuti rehat bermula 29hb feb sehingga 4hb mac....sekian.....sesape berjimba2 nak pesan..jgn boros, jgn miang2, gatal2, foging2, g trip tuk rock keh...................hahahahahahahah

aku nak g mane??? adui aiii

kejadian yg berlaku hari tiba2 mewujudkan perasaan yg susah aku nak describe melainkan orng tuh yg lalui dalam diri die..dunno why..mungkin after today i will hate something sound ..............tp bole tak  benda yg aku nak cakapkan dalam dewan rakyat mahupon dewan parlimen  ???????????ok melampau keh permintaan...hahahahahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa.

No comments:

Post a Comment