Thursday 16 February 2012

maksud

Dah terlanjur ( bole ke guna perkataan terlanjur)???? hahaha ikot suke ler kan...mulut aku... pepagi orng call aku hari neh pling critical..semua call berakhir perkataan bye...bye...jenuh aku balas daaahhh...tau emmmmm...
ada member aku ckp xpecially si budak kecik kaki x sampai tuh bgthu yg pencuri hati die kata bye tuh mcm nak tinggalkan diea...emmmmm???? logik gak kan...good efort...

tp ni aku nak bgthu bye tuh maksud....jarum sulit orng kristian
Di dlm bahasa Arab b'maksud "fihafzil baba ". Manakala dlm bahasa Malaysia b'maksud di Bawah Naungan Pope(paderi)...kan???? korang terkejut beruk tak????..tp ade pendapat mengatakan laen..korang dah besar pnjang fikr yg mana betul or tidak kan??? yg penting allah tahu niat kite keh...

n ader beberpa perktaan lg..mc askom.. kalau korang malas nak tulis pnjang..assalamualaikum... tulis la as salam..aper le salahnya...bg yg x tahu x per yg tahu jgn buat lg keh???
aku bukan alim..n bukan pon anak tok imam..n bukan pun bini tok imam tp selagi hati korang dpt terima benda2 baik x salah korang ubah kan????

sorry annynomus if korang ada agama kristian.... tp korang pun akan faham kan?? setiap agama ada pegangan, keprcayaan masing2...yg penting peace....

keh...chow

No comments:

Post a Comment