Wednesday 15 February 2012

ORNG YG SAME????? NASIB LU LA KAN...


sungguh tak cool kan kalau tulis entry berbentuk macam ni...yeah yeah memang tak cool pon kan....wateva.................di sebabka semua duk citer manuk..la ayam la..chicken la… sebelum nak tidor ade citer best… hahah group kira hot ler..maklum lah datin2 n datuk2 ader..dlm group tue..masing2 x puas ati kat datin sorang tuh..aik???? dah lamae baru sem 6 korang perasan?? Aku dh lama keh…Cuma aku kan mulut berat mana nak citer kt saper melainkan alam maya…..

ni aku kt practical ..so benda yg alami same situation but laen2 kes….kes manuk kt group tuh same ngan  kes aku…orng yg same but situasi berbeza.........fuhhhhhhhhhhhhhhh....

tak baik tak tegur lebih 3 hari ataupon benci membenci padahal duduk sebumbung....aku ni tak ada la hebat sangat bab agama ke ape...tapi setakat tahu tak elok benci membenci dan tak bertegur sape tu boleh lah kan.....dan at least aku tau la ape konsep meminta maaf ye dak???fine..dah lama dah masa kat practical…harituh kita masing-masing cakap..sorry and mintak maaf whateva segala kejadah tu kan.....tapi kenapa susah sangat nak fahamkan konsep maaf tu??yang perangai tu macam nak carik gado apesal??memang aku emo pon bila orang cakap mintak maaf la sebab aritu bla bla bla..mintak maaf la sebab teruk bla bla bla....pelbagai jenis maaf la kan... tapi boleh tak once kau mintak maaf….tu tolong lah aplikasi kan keh??????...ni tak kau mintak maaf lepas tu dalam hati kau akulah manusia terbenci tangga teratas dalam hati kau....camtu ke konsepnya mintak maaf??untuk lebih membenci dan buat saling tak mengenali??ape cer?

kau pandang aku pon tak..ini kan plak nak tegur kan mule2 sampai...before ni pon aku je initiate moment-moment indah sebab nak sangat bertegur sapa ngan kau memandang kan dah duduk satu bumbung...tapi cam biasa aku ade bela tunggul kayu agaknya dalam umah ni kan......serupa macam cakap ngan peti ais pon ade...ke cakap ngan pinggan mangkuk aku ni???

yang hijau tu aku yang tengah makan lauk  kat meja dulu kan aku control cholestrol..ala tue senang ckp..kan...


yang merah tu tengah makan ayam panggang sambil tengok tv.

aku bawak lauk lebih ari tuh..mase tengah makan tengok die ratah ayam..aku pon cakap la...."eton, kalau nak makan lauk  ambik la dalam mangkuk  tu..banyak lagi tu..makan la..."...
senyap....
senyap....
senyap...
3 min berlalu pon..masih senyap....dan senyap lagi......
at least cakap la pape....."tak apa la makcik aku memang jenis tak makan lauk , keturunan aku memang tak makan lauk..."....ni tak..senyap je..jangan dilayan sangat perangai kerek tu..bersuara la sikit....cakapla nak diet ke tak makan lauk..alergik ke.....sesak nafas ke kalau makan lauk....mulut ade cakap...tegur sesame housemate takkan tak boleh??aritu dalam
sms bleh plak pandai berkata-kata kan?
MOTIF KAU tak cakap pape???
a) bisu
b) tercekik
c) sunnah nabi tak elok cakap sambil makan
d) aku tak hingin lauk kau masak la makcik
e) tak payah nak tunjuk baik la makcik
f) tak dengar suara kau slow gile makcik
g) lu pikir la sendiri.

Ada akai ka????? Cit..rupe bukan main chantek tuhan bg..pgai punyer lerr x chantek…emmm..cmner ler orng2 kat corse kata kau paling lemah lembut………untunglaaaaaa kan?????????????
Tp kes manuk same gak tp moody..ayooo.nak bolot semue x bole la beb..aku x der tempat kejadiann.gosip terbaruh mak bang dh kat aku..kehh murning…. Dah..chow..tidoq sedap…walau hati tgah koyak seribu watt u du????

1 comment: