Saturday, 25 February 2012

babi

Dah sekali berkumpul ..aku ingat nak sambut sekali birthday member aku.... ye la..dia pon bakal nak masuk 3 series....... tp cm neh ae????? aku semalam google...then terbaca ruangan neh... cm neh ae????? halal ke haram??? budak yg nak celerate tuh bukan islam memang sure die makan..abis aku yg dah tahu neh...nak suh kawan2 aku yg isalam bedal ke????.........aku dah balon dalam perut bpe banyak ... sejak ia mula bersiaran kat tempat kediaman aku..then  kat merata2 tempat yang aku berkelana...ya allah...mau tak terkejut babi kau kan???..ye ler semua kek yg aku makan tuh dah jd darah daging aku kot...sedangkan dalam islam kalau makan benda haram memang api neraka layaknnya...seyies weh..aku kalau bab haram memang aku serrender... kat bintulu neh pon ada air blanded kat pcm tuh pon aku tahu blander die campur ngan champange..then blende lain2 air plak...tuh dh kategori ape???? ade geng2 aku bedal jek..siap wat fatwa lagi..kalau hati kata halal bole makan..aik..kan dah nak champange...adui ai... duk kat sini aper yg aku x makan...1 lg kat ayam asia pon 50..50..tu aku mmng x pnah mkn ler..so x woried sagt..neh...secret recepi neh....korang bukak kat web Persatuan Pengguna Islam Malaysia la..
Ya Allah ampuni aku ..

Ni aku copy..korang bace la :-
Dua ramuan tersebut adalah Whole Egg Powder dan Whole Milk Powder...syarikat puratos malaysia yang wat kek ni lah!!!!!!!!!!!!penemuan DNA babi dalam kek...

aku rasa dah x de ramuan laen ker??? asik2 nak campur babi..babi..memang babi tul orng yg campurkan babi...dalm makanan yg x de babi..ehh korang faham kan???? serabut tul aku cm neh...

amik ...dah berapa banyak dalam perut..aku harap buka betul la...tp kat web Persatuan Pengguna Islam Malaysia dah keluarkan neh.................. babi tul arghhhhhhhhhhhhhhh


No comments:

Post a Comment