Wednesday 15 February 2012

khianati aku

sedih menggila....menangis macam nak apa...kenapa kepercayaan yg aku letakkan 100% sikit pun kau x ambil peduli..aku x kisah jika kau ckp benar..jujur la...apa salahnya.. aku akui kau memang baik..tp kau membuat aku kecewa teramat sangat..

pernah terfikir suatu ketika kalau aku  jalan dalam hujan lebat dalam keadaan hati remuk juga perasaan tercalar itu sesuatu yang boleh bawa semua rasa sakit itu pergi tanpa dikesan. menangislah kamu dalan hujan lebat...berjalanlah sambil meleraikan segala tangisan kamu...titisan hujan itu akan menjadi pelindung buat air mata yang mengalir..airmata dilindung. sekali gus kesedihan ditenggelamkan.

biar lah basah lencun macam mana pon kamu, usah peduli. basah pon kamu, sejuk menggigit tulang pon kamu, tak kan terasa. percaya cakap aku. sakit hati yang diguris itu lebih terasa dari basah dan sejuk yang menggila itu........itu bukti gurisan itu kadang kala sangat dalam.

usah dicabar jasad itu. lagi banyak yang dileraikan, lagi banyak apa yang tak tahu itu ditahukan...lagi kerap  sifat defensive dan offensive jasad itu kau uji... untuk ape??jangan dicabar dan dihitung perkara yang dah tersedia nampak akibat buruknya.atau manusia itu sendiri tidak menghargai sesuatu yang mereka mudah perolehi...begitu?

biarkan lah kesunyian menemani jasad itu.
dan biarkanlah dia pergi berjalan dalam hujan lebat itu....
bertabahlah...jika ada.......  ada lah..kalau x de kau x tahu apa nak buat kan???????????
kalau betul memang ....kau mesti kuat..kalau x de..x pe.aku rdha...
terima kasih tuhan bg aku kekuatan walaupun pedih.
chow.....


No comments:

Post a Comment