Tuesday 21 February 2012

sengal tak aku


Korang penah tgok tak iklan neh???? ..




aku pon x tahu mcmne bole keluar masa aku amik muet td… 1 malaysia.. so..aku dah ckp…bla…bla…bla..aik..dah x ingat aper…so aku bg iklan tu..tergelak2 budak neh nagn examinator pun gelak..dah tu aku mmng blurr….mmng aku ckp family aku pon 1 malaysia… kira integrity kaum la kan…mix bagai…
Actually aku kena yg terakhir sbb aku tumpang…sepatotnya kat tempat laen…. Dah salah sorang candidate admit hospital… makwe kwn corse aku gak… so aku dapt replace tempat dia… mmng kuasa allah x de sapa yg bole duga…. Aku dgn susah payah semalam arini di beri kemudahan…terima kasih ya tuhan…alhamdullialah..bg sesapa yg mendokan…pencuri ati, budak kecik, mak abah aku.. n or sekitar n sewaktu aku… terima kasih atas sedekah dan amal kalian..untuk aku…
So..mmang aku aku x g trip la 28 feb – 4 mac..muet aku 3hb so… aku x kisah la.. bukan rezeki aku.. nk berjimba2 ….jalan ni best bile mata wang ringgit malaysia atau sewaktu dgnnya ada..tp kalau fulus mania x dek..mmng sakit n rase cm nak hantuk kepala kat dinding jek … x nak g. kan…tp bile keluar fatwa wajibu ghunna …ada markah…lag2 ler sakit cm nak sepak2 jek…kan….dia orng suggest kan g dulu n 2hb balik naik bas sendiri… x le mak nak g nak oii… mak mkn angin lerr dalam bilik neh tggu dinding retak..ye dak…..
Keh la..nnti aku update..next week aku free seminggu…aku naik entry cool giler..k tuk korang..expecially silent reader…or follower tinggal jejak atau x berjejak…
Chow…chin..chow,………..

No comments:

Post a Comment