Sunday 12 February 2012

JAUH

kenangan aku ngan korang ..., mendiang no 4 dari kiri  , dan hujung tuh ??? sebelah mendiang???? saper...hahahaha siape lg kan???  tentulah*** kan??? kurus kering nye .aku.....exited baru jumpa gambar ni kwn aku bg ......sory ni blog aku cm diary aku..so korang mmng x kenal aku so aku berani tepek tuk aku.... mmng aku sengaja blurkan gambar neh..nnti korang bole cari mana 1 ...... hahaha  gambar tahun 1995..kalau x silap... anynommus even korang follow x tinggalkan jejak tp aku nak coment kat kau...x semestinya korang sekolah full asrama korang bagus..dan x semestinya sekolah mubaligh kau akan terjebak dalam agama laen.. tidak!!!!!! tidak akan same sekali... even pakai  baju sekolah mcmni..tp x bercampur lelaki perempuan  selama 5 tahun   masa belajar...korang ader????ape yg aku bangga kat sekolah ni walau x campur..tp lum ada sejarah convert agama or..buat x elok..buat yg bukan2....


dalam akhbar the sun,...mmbr aku bg..mmng x pnah jumpa since habis sekolah....




Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Petang2 pas aku mencari kawan lama aku masa sekolah menengah..aku memang nak cari die sbb same2 belajar dulu aku kire geng baik ngan die maklumkah anak guru displin..hahaha mau cari kawan tuk selamat kan diri walau kau terjal tahap dewa..

Aku dari kecik..ada satu sifat perasaan suka bertanya dan suka selidik tentang sesuatu perkara..paling kuat perasaan nk tau bende nih .macammana mak aku buat adik2 aku yelah..korang tengok la..adik2 aku berderet-deret kn..so aku  selalu tanya mak..camne adik leh ade lam perut mak..camna mak buat adik?hahaha..tapi mak aku  xkasi taw..so bila adik2 aku lahir..aku mesti termenung je tgok adik yang kecik tu..pastu fikir..camne adik leh ada..sampai xmakan x minum… haru x haru pastuh aku mula ler x nak geng ngan mak dan bapak aku..suke2 ati aku jek …
Aku sekolah rendah sekolah cine..sbb keturan nenek moyang aku kan??? So kena lah ikot..cm aper jek..aku bukan suke sgt tp dah kena antar ikot jek laaa....pastu aku cabut g sekolah kebangsaan…dan aku sekolah menengah sekolah mubaligh kristian.....… aku sekolah kat sana tp bukan bermakna memng aku suke..aku ni sbb sejak dua menjak aku cm ramai fan dua alam nak kwn aku teringat member aku… aku memang penah cari die..tp x jumpa..td aku msj kwn lama aku…die kate member aku yg aku cari dah meninggal exident  kat highway  link ke 2 jb- singapore...since 2008..so aku buka fb mmbr yg lain baru dpt cri die..tp di dah x de ………..dari 2008 samapai sekarang baru tahu…. Sedihkan dia kwan sekelas  kan even dia bukan islam pon but dia kawan aku….  ai ling nama dia …aku doakan  kau jgan la berkeliaran ae..ko diam2 dok kat tempat ko jek..aku dskrang dah  rasa mcmne ..kalau ko teringin cari kwn jgn dikalangaan manusia....so ko jgn cari mmber dr alam x same even ko nampak..aku nampak.....ko cari mmbr dikalangan kau jek okeh.......miss u friends... chow

Ai,ling…是一个很好的女孩......我想念

No comments:

Post a Comment