Thursday 16 February 2012

korang tau heaven tak????

layan cerita indon perempuan berkalong sorban memg heaven.... bole lah korang tgok...aku memang suke kalau citer keislaman neh..buat jantung nak gugur separuh riba..kan??? betul tak peribahas aku tuh....wat eva kan???

bagi mak banang : ang kalau tgok memng terus nak menikah la ni gak
bagi budak kecik kaki x sampai:- kalu tgok memang terus meminang si pencuri hati walaupon..... budget lari kan???? harus la h kan......
bagi annynomus : korang same tak cm aku rasa...n lalui skrang??   peghhhh..ciri2 ada dah ada,.tersangat la heaven...kan?

korang tgok sikit la dari part  dari semua ceiter diea.....kalau nak minta aku keh???...

keh arrr.. dahhh..nk g antr priter cap ayam..nak minta mak banang bawa..pinggang aku pon dah cap ayam..apaer cer kan??/ tuh la buat gimnastik artistik lately ...

No comments:

Post a Comment