Friday 11 May 2012

aper ade ngan pointer

aiiiiiiiiiiii

sepatutnya aku ader seminar...ni ari...tp boss aku suh x yah g...horeyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!
dpt aku menternak lemak.....kononnya...la...x pun..pepagi bute aku dah berjoging 5 round padag bola tuk stamina nak kayuh basikal lg tampin- jelebu-tampin ...almost 150km....sejak 2 menjak masuk geng belia niey...tp x lame lg umur belia 15-30 tahun jek...dipanggil belia....tp umur cm aku nak panggi paer??? golongan pertengahan????

welll..tujuan kali nie entry aku nak citer pasal pointer memointer.....emmmmmm...wat pertama kali aku rase down jap tgok result...tetiba air mate aku mengalir sgt laju....bole plak aku x ucap syukur..pd hal..walaupon aku x senarai Dekan...sepatutnya aku bangga...dgn usaha aku...dlm kelas ujian x pnah aku meniru....dan aku bukan penghafal yag tegar.....membaca semalam je dgn layan rock kapak tiap2 kali membaca Allah bagi 3.7xxx...so bukan Dekan la kan.... tp hari ni hubby aku ckp apa ader pd pointer...yg dpt Dekan bukan bgus sagt pun ...Allah nak bg aku rezeki lg bnyk mungkin tempat lain..dn sepatutnya ku x nak menyangka buruk pd Allah.Pepagi td ada hamba Allah mesj aku tnya resepi wat cxxxxx, tp dlm pd tuh dia tnya result aku..pd hal mmeng dia dapat Dekan first time...so aku x heran lah manusia ni if dpt sesuatu yg bgus...nak tnya orng laen dpt bpe...so hubby aku ckp apa guna aku wat solat Dhua, baca surah Al-waqiah hari2, bgun solat malam tp x percaya rezeki pada Allah... pehhhhhhhhhhh..kurang sikit rasa sedih  yg x masuk akal....

Aku malas nak komen kat FB...n just baca status2 orng...so mmg dr dulu aku target nak sambung tempat lama... orng semua nak g Serdang...tp aku masih nak wat tempat lama..mungkin aku selesa, mungkin aku rasa senang jumpa lec..senang wat hal sendiri dn paling sesuai aku bukan suka menjadi tumpuan....

So sape kate aku lemau... since aku balik mengecat...setiap Friday aku g Karok Jamban ngan bos JJ aku pas die solat, pehhh muke mmg jambu...sore wooo lg jambu....boleh joint Persatuan CylinG,  Khemah kat Endau Rompin ....., G langkawi dgn Cycling Team wat Program kat sana......seee....kat tempat aku belajar mungkin ingat aku x bole bercampur...so masing3 cari geng3 g wat program n mmng nama aku akan cicir la...sbb kononnya x hapenning...well tgok now sape yg hapening aku mengcecat mcm biasa n syukur sesagt... even aku bukan tahu bawa motor so apa bangga sgt kalau kau tahu bawa motor...aku taw bawa jet aper...tuh la kena mengecat lebih lama kat KB ohhh noooooooo.nak further okeyh n ...nape geng2 belia bole accept aku??? sampai abng Malaysia ....hahahaha....Cycling Malaysia pon joint aour program  coool kan ....sbb diorang dah lame expose even aku ni nmpk  mcm kucing tempatan but sebenranya aku x nak tunjuk kan tempat belajar aku...so orng mudah menafsir...seeeee manusia.... so same gak ngan pointer....dapat Dekan bukan bermakna ko sesangat bagus.....ramai kat luar dah tunjukkan...hanya segelintir yg masih minda bawah sedar....emmmm manusia2.........
malas nak ckp kang laen jd

tahnks for reading anynomous.............


No comments:

Post a Comment