Sunday 4 March 2012

buley jadi bengang


ntah..terasa tibe2 bengang sampai telinga bila terkenang kenangkan kejadian yang tidak sepatutnya ini...

time mengantuk, penat x hengat time la tu batuk sampai nak keluar tali perut, tali pusat, tali usus, time baru nak mimpi indah2….time tu lah gatal tekak cm nak keluarkan garu dan pastuh cm nak  masuk kan  balik…

time orng kirim salam kat kau..pastu bole ckp x jawab dosa... jawab gatal..kan memng kau celaka..dah kau x nak suh aku jwab yg kau suh orng kirim salam buat aper...pastuh bile aku x nak jawab kate aku berdosa...pastuh kate aku gatal bile jawab..memang nak kene pelempang jepun aku rasa..bengang tul

time aku ade duit 3posen dalam wallet..time tu lah aku tengok ade barang2 yang cantik..murah..sampaikan sale 80%..namun apakan daya..duit tiada maka hanya mampu merenung saja dari kejauhan...or paling tidak..saje testing2 kat fitting room untuk hilangkan kempunan..

time aku ade duit satu beg..dengan semangat yang menyala-nyala nak shopping..time tulah apa yang aku nak tak de..tak cantik..or dah abes..and nak tak nak..aku beli jugak lah yang tak berapa cantik pon sebab terpaksa memandangkan puas berjalan2 aku tak beli ape pun..

time aku nak cepat..rushing..time tulah traffic light asyik merah..minyak kete plak dah kosong..kat pam minyak plak ramai orang..jalam jammed giler..ade accident lak kat tengah jalan.sumpah time ni aku howt giler..time aku nak cepat ni lah..macam2 jadik cukup untuk buat aku naik sawan babi..

time aku tengah pokai..time tulah laptop wat hal..pastu kena bayar tu..kena bayar ni..tak cukup dengan tu..ubat ketiak  abes..shampoo sume dah abes..time tu lah jugak kene beli benda tu..benda ni..sampaikan aku rasa lemas..time tengah duit tak de sesen ni lah..macam2 kena guna duit...memang aku rase macam jatuh ditimpa tangga-tangga..

time aku beratur kat atm nak amik duit..dekat sejam beratur punyelah panjang..orang sebelum aku okey je dapat withdraw duit..pastu sampai je kat giliran aku..tibe2 duit dah abes or out of service..yang ni memang celaka giler rasa..beberapa kali dah jadik kat aku..memang sangat2 geram nak2 kalau aku memang nak guna sangat duit..

time aku nak beli makanan..tapi kat gerai tu orang tak beratur..tuan kedai main hemtam je bagi kat sapa dulu..and kalau aku beli goreng pisang je..kalau time ramai orang..mesti aku akan dapat yang last even aku datang awal pon..punyelah lama aku tunggu and aku dapat yang last..paling haru..selepas aku tak de sapa lak yang kene tunggu..conclusion nya..aku sorang je yang rasa azabnye menunggu..cehh..

time aku nak...aku bersungguh..aku dah baik..time tulah orang buat tahik dekat aku..layan aku macam pontianak..benci aku tahap teratas......buat endah tak endah..time aku dah delete nama dia dalam ingatan aku tuh la ..time tuh die jengah aku balik.....time aku dah give up..time aku dah malas nak ambil peduli..time tulah dia datang merengek rengek minta maaf.pfff...pastu boleh dia buat balik...time tuh rase...

nah..
cukup untuk buat aku sakit darah tinggi and kencing manis..
and sawan  babi sekali..

No comments:

Post a Comment