Wednesday 14 March 2012

selamat tinggal dunia org tua ...selamat datng umur tet..tet


hye semua..

am so busyyyyy (ayat typical setiapkali update blog boo..tp still ade masa update even every day kan…)
tergerak hati nak tulis entry sampah ni sebab aku memang  aku pakai baju cartoon hari2 kat sini or rumah pastu sorang junior ckp perasan remaja lah tu..aik..berkurun kot aku pkai..even g ladang, g melantak kat area dalam kampus memang aku sarung baju cartoon..bukan semua orng bole pkai keh? Musykil aku la… adui aiiiii

hahahaah ahhh..ke ?? nak kata  baru aku sedar yang aku bukan a teenager anymore???? Hahahah…..umur makin meningkat..muke comel dah semakin beransur ansur hilang dan digantikan dengan muka yang beransur ansur matang..oh my tak sukee sgtt tapi itulah yg harus dilalui oleh semua makhluk bernama manusia..cehh..

berbalik pada isu remaja ni..bila seseorang tu dah attained 22 years old dan above..dia dah tak remaja dah..dah beransur untuk menjadi seorang "wanita"..sebenarnye aku tak suka jadik wanita..hehehe..aku lagik suka jadik remaja sebab being a teenager lagi cool and berstyle!

umur aku dah 3* tet tet..tapi perangai kebudak budakakan and kanak2 riang aku tu makin menebal..sumpah susah sangat nak berubah nak menjadik seorang yang matang dan seorang "wanita" sampaikan sang mr mama/emak/kawan/adik pon pernah tegur.."awk bukan budak lagi okey".. but hell yeah..i dont care..umur just angka je kot..(ayat cover yang typical sangat2)..

and also they way i dress..aku still suke lagik pakai seluar n t shirt sempoi ..kasut sport . kalau aku keluar la..tp kuliah ke..keje baju kurung le..n tudung yg u look same..not look new keyh????....tak berape suka sangat dress like a "true woman" heheh..baju tido pon corak2 cartoon bagai.., baju harian pon angry bird x hengat…for me la kan..tak kesah lah berape ponn umur kite..asalkan kite happy..enough la kn..

even mak aku pon selalu cakap camni..kakak sebenarnye adalah adik bongsu kat umah.(in case u dont know adik aku yg bongsu umur 14 tahun).hahaha..
dan mr .mama aku memng ckp aku memng cm budak2 lg ..nak tido pon kena  bertepuk, nak makan bersuap, baring2 kat pangku die, dok suh dia dukung kat belakang..cm la aku ringan kan???even pon mandi....hahahaha…see??? budak x budak aku neh....so mr mama aku pesan kalau aku sakit  of corse la x de sape nak jaga ....cm mr.mama aku kan..so kalau duk sendiri..mau jd kuat sendiri..jgn mcm budak... arghhhhhhh..........3 taon kot aku cuba survive ... see?betapa aku nak gitau kat korang..betape tak matangnye perangai aku..betape perasan keciknye nya aku kat rumah..
and satu lagik yang aku perasan tentang aku..kalau aku berhadapan dengan stranger or orang yang tak berape rapat..matang habis cara aku berfikir..sopan habis attitude aku..tapi bile dengan orang yang aku rapat and sayang..i was like a sweetlovely 15years old girl! Bole lawak2, pnggil orng tua, pakcik la, makcik la, bole buat cm2 eksperesi muke yg anoiiying  tul… sbb kenal rapat kot???? n dah biase sbb aku selesa n close ngan diaorng....Hahaha okey..perlu ke wrote sweetlovely??konfius.

ugly truth about me??
still berebut buah epal ngn adik bongsu.!
still bergaduh siap jelir2 lidah ngn adik lelaki aku yg sama besar ngn aku.so ngan kengkawan rapat pon kekdang aku tetiba wat cm tuh..still x ubah2..

still menangis sambil hentak hentak kaki!
still merajuk bila mr.mama aku masak tak tinggal makanan kat aku..
still menangis bila tak orng tinggikan sore ngan  aku..
still memnag cm budak kecik..

kau ada?

im still young..
and dangerous what!
p/s: entah..sampai ke saat ni aku tertanye2 apa notis entry yang kosong ni ditulis.haha..layan jelah.

Thanks For reading this

No comments:

Post a Comment