Saturday 10 March 2012

cara orng2 tua study

Bebudak mude belia kalu study mesti tension2  kan??? nak exam neh..korang2 semua tgah exam week kan??..x yah tension..hahahaha aku x pnah tension ...so ikot aku nak belajar mcmne..kalau agak2 x faham korang amik nota tuh.. rendam dan minum...hahaha..

so aku x pnah amik port pon kalau orng study pulun cm neh pon..sbb aku belajr yup memang tuk dpt result yg bagos d disamping tuk aku faham.. daptt markah or dean every sem pon pastuh x tahu ap sbb korang study tuk jjust get dean n tuk pujian manusia...tuk apa??? so kerberkatan x de la kan......... wahhh.

hahaha..entry aku ni nak tunjukkan cara orng2 tua 0r makcik2 study..siang duk layan tv, dgar radio , layan muzik, malam jd burung antu..so kat bawah aku nak tunjukkan cara makcik2 study..menggunakan sumber yg terhad dalam bilik..pedulik ape aku kan... janji we all  bahagia x ganggu sesapa...n senang perturunkan  ilmu pd super junior bile mewarisi bilik nnti ...neh ajaran sesat makcik lynn ngan makcik oya..sile la ikot..heaven kot...pas korang lupe2 ingat korang bole refer balik kat dinding sambil melantak berbungkus meggie... atau bercawan2 kopi...x yah cri nota yg korang rendam tuh...see???? hahaha....siyes senang kan ..wehy..budak2 bawah umor jgan ikot jika x punya ketahanan seperti orng2 tua.... kan ...hahahahha... best plak ...okey... daaaa



cara yg amat senang ingat pas korang baca then tulis kat dinding...hahaha




see?...hahaha..senang jimat kertas..




No comments:

Post a Comment