Tuesday 6 March 2012

antu cine


Lawak tul lah… mem besar aku terperanjat dgar sore aku…yalah sebelum ni dia call aku x dpt nak jawab..dh jwab sore cm jantan..ha amik kau… aku batuk x de kahak.. x de apa… batuk kosong jek..ader ke batuk kosong …ala yg pong pang pong pang kalu batuk bingit telinga…pastuh dia ketawa x hbis2 ..pastu siap ckp sore cm hamid gurha tertelan jagung..dalam citer lama2..dah aku pon duk ckp cm tuh kan..
Sebenarnay dia call sbb sbb nak bgthu neighbor aku cina meninggal exident..ya la..kat taman tuh pasangan aku ngan cina tuh jek couple yg mude…hahahaha maksud aku yg lain sumer umur atas si pencuri ati.. n x de couple die umur cm aku…so nak citer neighbor aku tuh pmpuan belajar kat MMU ..yg somi die keje kat situ.. so diorng kawen antara student ngan admin la…..wife die exident n mati kat tempat kejadian…….. so aku pon x tahu nak gambar kan perasaan somi dia cmneh..tp si pencuri ati kate malam neh die ada kenduri arwah… aiyak… weh dia mana ada kenduri arwah dia panggil tok sami jek baca metera die ..bg orng dtng mkn kuaci n air kotak atau air mineral..
So umah aku sebelah umah die..mem besar aku kata umah aku dah kena gantung ayat2 cina, n gantung limau tuk halau roh bini dia masuk umah aku…pastu nagn colok cini pasang depan gate aku…sure bau.. bpe keturunan mmng lekat..pasneh boleh sembur ngan febrezz ae..beli stok tuk setaun………..aduh ai… aku bole bayang cmneh..pastu mem besar aku kate mak bapak diaorang meraung2…….mem  aku dpat stoking putih, selipar tuk bawa g kubur dalam masa 7 hari lg… tuala morning kiss tuk lap air mate…giler… cina kalau mati simpan 7 hari mmng kaye.. 3 ari kurang…n kalau bakar yg mmng x de duit…. pastu nak tanam kat nilai memorial park... weseh tempat tuh dah la 1 lot tapak kubur boleh secara ratus riban..... keranda lg puluh riban...... nak mati pon duit..mane ler cine tak  kije 27 hours...... idop dia kawen duit...mati duet.....Ishh kalau aku ade mesti aku pon  meraung same… aku text laki mendiang jek bg  takziah….sok mem besar cuti… dh la jiran kan.. x kan nak wat dek jek…tnda simpati..cetttttttttt…pd hal kete dah kena block x bole kuar....alasan jek tuh..honda city bini dia remuk langgar tiang lampu.. tertekan minyak mem kata. laki die nanges jek..kesian plak… aku x tahu nak gambar cmner…. 
Pada aku lah..kalau laki mati, pompuan bole keras kan hati… survive nak idup cmneh…nak cari ganti agak sukar la..n kadang 2 x cari pong ganti sbb takut x same cm yg dulo2……aku dpt bayang seh… nak kongsi semua dalam luar… but…..but..ahaks… kalau lelaki mati bini..jumpe pengganti kawen dah.. x lama jap jek..tuh buat aku sebal deh………tp x semua laki cm tuh kan….dont judge book by cover… waseh……

Dugaan la nak abis honey moon neh… ngan aku bleed. ari tuh nasib baik dah elok.. n taw aper jd... cm dah x dek jewk...cm doktor plak..or nujum????.pastu batok serupa nak trcabut organ2 dalaman tuh…ttp x pe la… rilex sudaa… sore rock sape nak amik wat konsert bole jek… kan….orng mkn ubat batuk sikit2 aku bedal cm minum sirap…pastu batuk lagi..kalau bole aku sental tekak ngan berus dh lama buat...letak clorox setengah baldi.. masukkan dianamo.... pastuh masuukan balek organ tuh....plezzzzzzzzzzzz la dehyy..baik nak exam minggu depan neh… 2 botol ubat batok hbis dah dalam masa 1 ari... pas neh ting tong..

umah  die yg ader lampu tuh... yg sebelah aku neh yg ada kete putih tuh




 p/s :- aku dok fikir neh..nnti bukan ke roh die marayau2... pastu x lame lg aku balik kan..mesti die buat kenduri arwah lg... weh..antu cina neh bukan dia lompat2 masa jadik antu???keh.......pastu mesti tok sami die lekat ayat menatang tulisan kat dahi kan????? pastu mesti ketuk gong die kan????????? imiginasi terlampau neh..kalu  antu cine lg takot kan??????????? aiyak asal ler antu bnyk sagt neh............

sebenarnay aku mengantuk lg neh...mkn ubat batuk lebih dr dose...... tu sbb gigih naik entry x de faedah neh....

No comments:

Post a Comment