Friday 2 March 2012

aku akan letak gambar

Keh.......aku dh lepas azab donia.......... soklan memang cm aper......... tp syukur......allah bg aku permudahkan menumpang tempat yg x sepatutnya...

Keh... kepada yg minta gambar frofile fb  aku tukar gambar sebenar aku akan tukar..sbb rata2 ingat aku lelaki..so aku dh tukar but orng still x nampak wajah sebenar.. sorry aku bukan ape.aku jenis x suka orng tgok muke aku..n ada entry aku masukkan gambar pon aku blur ka atas permintaan seorang kawan yg kata aku bukan makcik tp budak2...kalau budak2 aku x kan dah kawen 7 tahun kan??????? so korang fikir la....... so aku letak gambar n pandai2 korang tafsirkan sendiri..tp pd aku memang aku makcik.......tp kalau korang kata muke aku x tunjukkan demikan..aku x bole ubah apa2 lah sbb tuh semua anugerah allah bg aku kot.... or aku suke senyum..or suke makn..or suke mcm2......x tau lah.......... keh...keh.keh.........soryy kalau aku wat korang ingat aku lelaki


No comments:

Post a Comment